HTML

Szalmavirág

Szép versek és idézetek tárháza

Friss topikok

Linkblog

Lesznai Anna: Ébredés

2009.06.07. 12:54 Szalmavirág

 



     Éltem aluvó asszonyéltemet
     S testem nem volt más - minden nyarak teste -
     Hajam a fáknak kúsza lombja volt,
     Szívem a nappal leáldozott este.

     És nem volt más álomra nyílt szemem
     - Hiába hajlott ködfejtõ betükre -
     Mint minden víznek és minden egeknek
     Egymásba mélyedt magalátó tükre.

     Dús eremben télvégi harmat gyûlt meg,
     November hóban õszi pára ült meg.
     Mindenik maggal kipergett az éltem
     És lenge lelkem lebegett a szélben.

     - Te eljöttél és kiváltottál engem
     Te csudahántó megváltó szerelmem.
     Sebzett testem a nyarakból kivállott,
     Most talpig saját fájdalomban állok.

     Az én karom reszket ölelve téged,
     Az én szivemre verõdik beszéded
     S hogy gyökeret vert tebenned a lelkem,
     Én felsikoltva önmagamra leltem.

 


 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szalmavirag.blog.hu/api/trackback/id/tr771169049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása