HTML

Szalmavirág

Szép versek és idézetek tárháza

Friss topikok

Linkblog

Rilke: Midőn rám leltél

2008.08.05. 13:17 Szalmavirág

 

Midőn rám leltél, kedvesem,
kicsiny voltam, szerény,
és mint egy hárság csendesen
beléd virultam én.

Kis lényemnek név sem jutott,
de bennem nőtt a vágy,
míg szóltál: már oly nagy vagyok,
név nem foghatna át.

S én, mint akit május, mitosz,
meg tengerár tetéz,
lettem újborként illatos,
a lelkeddel nehéz.

Fodor András fordítása

 

 

 

 

Szólj hozzá! · 3 trackback

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szalmavirag.blog.hu/api/trackback/id/tr82601724

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.20. 15:21:35

Ares para blackberry 8520 curve gratis - How long before antibiotics help ear infection

Trackback: check out this site 2019.02.19. 14:05:17

15 character cell phone signatures - wiynufw

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.19. 06:52:37

Néha azért gondolkozni kéne - Mozinauta

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása