HTML

Szalmavirág

Szép versek és idézetek tárháza

Friss topikok

Linkblog

Bella István: Vagyok

2008.12.23. 10:16 Szalmavirág

 
 
 
Kell,
hogy legyen egy szem,
akiben
megláthatom magam.

Kell,
hogy legyen egy kéz,
akivel
ketten vagyok magam.

Kell,
hogy legyen egy száj,
akinek
elmondhatom, vagyok.

Kell,
hogy legyen egy szó,
akiért
Ének, nem én vagyok.
 
 
 
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: szeretet szemsugár

A bejegyzés trackback címe:

https://szalmavirag.blog.hu/api/trackback/id/tr73838064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása